Nákupčí hlasů mají tah na branku.

úterý 11. leden 2011 21:39

Tak za hlas v komunálních volbách se platí až 1 500 Kč. Když to domyslím, není na tom nic divného. Někdo si spočítal, že je spolehlivější voliče podplatit penězi, než se spoléhat na bilbordy a letáky s volebními sliby, o kterých ví, že je sotva splní. Obešel tak velkoprůmysl reklamních agentur – a obešel tak i rozhlas, televizi a noviny, které by bez reklamy nepřežily. Většina obyvatel se těší na cirkus s přímou volbou prezidenta. Nedaly by se i v tomto případě reklamní agentury obejít a podplatit obyvatelstvo snížením daní? Peníze by se na to získaly snížením státních finančních dotací pro partaje.

Oldřich Vinař

Oldřich Vinař

Oldřich Vinař

Chci psát komentáře k aktuálnímu dění v neurovědách, zvlášť v těch směrech, kde bych reagoval na obsah Lidových novin, někdy i komentáře k současnému dění na politické nebo kulturní scéně.

Pracuji už skoro 60 let jako psychiatr, nejprve v léčebně v Kosmonosích, pak jako asistent v Ústavu pro doškolování lékařů. Odtud jsem přešel do Výzkumného ústavu psychiatrického, pak jsem vedl Společnou laboratoř Státního ústavu pro kontrolu léčiv a Ústavu chemie a biochemie AV. Jako důchodce pracuji ve své psychiatrické ambulanci. Zajímám se hlavně o psychofarmakologii a v posledních letech o lingvistiku a její přesah do filosofie. Vždy jsem spojoval psychoterapii s farmakoterapií.

REPUTACE AUTORA:
0,00

Seznam rubrik

Tipy autora